Otel otaqlarının təmizlənməsi
Otellərdə otaqların ümumi təmizlənməsi üçün otaq başına ayrılan vaxt orta hesabla yarım saatdır.Yarım saatda görüləcək iş kifayət qədər çoxdur.Ona görə də təmizlik prosesi peşəkarcasına aparılmalı və otaq müştəriyə satıldıqdan sonra, satışa təqdim edilməlidir.
Ümumi təmizləmə və tozdan təmizləmə
Otellərin gündəlik təmizlənməsi
Gündəlik təmizliyi əvəz edən otaq təmizləmə prosesində çox
iş var. Otağın havalandırılması, xalçanın döşəməsinin süpürülməsi və ya
tozsoranla tozsoranla təmizlənməsi, parket və ya buna bənzər döşəmənin silinməsi,
çarşafların, yastıq üzlüklərinin və yataq dəstlərinin dəyişdirilməsi, tualetin
təmizlənməsi, hamam fanatlarının təmizlənməsi, duş kabinasının təmizlənməsi, dəsmalların
qablaşdırılması kimi və onların yerinə yenilərinin qoyulması.
Otel təmizlik prosesesi
Bu iş addımını tətbiq edərkən, yuyucu, lavabo açıcı,
ağartıcı kimi kimyəvi maddələrin bu proseslər üçün kifayət qədər güclü olmasına
və səthi dezinfeksiya edən tablet və ya məhsulun istifadəsinə diqqət yetirmək
lazımdır. Otelin təmizlik addımları əlaqədar işçilərə öyrədilməli və eyni
proses gündəlik standartlarda praktik hala gətirilməlidir.
otelin təmizlənməsi necə aparılmalıdır?
Tam zamanlı və ya mövsümi doluluq nisbətlərini göstərən
otellərdə otaqların təmizlənməsi ilə bağlı problemlər yaranır. Bu səbəbdən otaq
təmizləyicisi işi bitirdikdən sonra otaq təsərrüfat rəisi tərəfindən
yoxlanılmalı və satışa hazır olması təsdiq edilməlidir. Otaqların təmizlənməsi
və havalandırma saatlarının qısalığı və müştəri axınının vaxt intervalının
uyğunsuzluğu səbəbindən otel təmizliyində vaxt çox vacib bir anlayışdır.
Otel təmizlik xidmətləri
- İlk növbədə çarpayılar mövsümə uyğun olaraq yay və ya qış vəziyyətində
yerləşdirilməlidir.
- Otaqlardakı çarşafların, yataq dəstlərinin və yastıqların
diqqətlə yığılması və yeniləri ilə əvəz edilməsi vacibdir.
- Yuyulmuş və ütülənmiş yeni yataq dəstləri taxıldıqdan sonra
son yoxlama aparılmalı, çarpayılardakı ləkələri və çirkləri təmizləmək üçün
buxar və vakuum maşınlarından istifadə edilməlidir.
- Növbəti müştərinin rahat və dinc şəkildə dincəlməsi
(qalması) son dərəcə vacibdir.
- Ədyal və yorğanların yoxlanılması, təmizlənməsi və dəyişdirilməsi
- Mini-bar, TV pultu, Kondisioner, Peyk İdarəsi, DVD Control,
telefon və tualetlər xüsusi gigiyena materialları ilə təmizlənərək yeni müştərinin
istifadə edə biləcəyi vəziyyətə gətirilir.
- Masaların, stulların və qapıların silinməsi, açılması və
havalandırılması
Müştərilərə gigiyenik mühit təmin edildikdən sonra lobbi,
piştaxta, yeməkxana, iclas zalı, varsa istirahət otaqlarının səthləri hər 8
saatdan, çox istifadə olunduqda isə hər 3 saatdan bir təmizlənməlidir. Yaş və
potensial nəm sahələrin təmizlənməsi intervalları daha tez-tez aparılmalıdır.
Bütün bu təmizləmə proseslərində səth təmizləyici materialların istifadəsinə
diqqət yetirilməlidir.
Otellərin təmizlik departamentlərində çalışacaq kadrların işə
uyğun olması və Səhiyyə Nazirliyinin mehmanxanalar üçün elan etdiyi
standartlarda iş apara bilmələri son dərəcə vacibdir.

